Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Αλεξία Αλεξιάδου: Ο γάμος, η οικογένεια και το ξαφνικό τέλος [εικόνες]



Πριν 19 χρόνια η Αλεξία Αλεξιάδου ντυνόταν νύφη στον πλευρό του αγαπημένου της, Βαγγέλη Κιτσάκη, ο οποίος λίγο καιρό αργότερα θα γινόταν ο πατέρας των παιδιών της. Τίποτα όμως δεν προμήνυε το άσχημο παιχνίδι που έπαιξε η μοίρα στην οικογένειά της!...


Η εκπομπή «Μία» έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από το γάμο της άτυχης σεφ, τον οποίο παρακολουθούσε φανερά συγκινημένη η πολυαγαπημένη της μητέρα, Βέφα, αλλά και μία συνέντευξη της Αλεξίας Αλεξιάδου, η οποία περιέγραφε τη γνωριμία της με το σύζυγό της αλλά και την «αστεία» πρόταση γάμου που της έκανε.

«Στις τρεις μέρες γνωριμίας δήλωσα στην αδελφή μου ότι αυτός είναι ο άντρας που θα παντρευτώ. Πιστεύω είχα ένστικτο, κάτι μου μίλησε, ίσως και εγώ ήμουν έτοιμη και κατάλαβα ότι βρήκα κάτι καλό» ανέφερε και πρόσθεσε για το γάμο της: «Οι πιο γλυκές και οι πιο όμορφες αναμνήσεις. Μπορώ να πω ότι μέχρι να γεννηθούν οι δυο μου κόρες σκεφτόμουν συνέχεια και ονειρευόμουν πως
ήταν εκείνη η βραδιά για πολλά χρόνια. Όταν βέβαια γεννήθηκαν οι κόρες μου, το πιο δυνατό συναίσθημα ήταν η γέννηση των παιδιών. Αλλά ο γάμος μου με γεμίζει χαρά όταν σκέφτομαι την ανάμνηση εκείνης της ημέρας. Ήταν πραγματικά ένα μεγάλο γλέντι όπως ήταν φυσικά και για όλες τις νύφες και για όλα τα ζευγάρια που παντρεύονται και είναι ευτυχισμένα»

Οι όμορφες στιγμές όμως «έσβησαν» όταν η άτυχη κόρη της Βέφας Αλεξιάδου έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Τετάρτης, μετά από σοβαρή κρίση άσθματος.

files.php?file=alexiagamos 177526995 Αλεξία Αλεξιάδου: Ο γάμος, η οικογένεια και  το ξαφνικό τέλος

aleksiadougallery2 Αλεξία Αλεξιάδου: Ο γάμος, η οικογένεια και  το ξαφνικό τέλος
aleksiadougallery5 Αλεξία Αλεξιάδου: Ο γάμος, η οικογένεια και  το ξαφνικό τέλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.